Gryning

Gryning

lördag 29 augusti 2020

Utmana din bekvämlighet eller rädsla-Fototävling

 I dag vann jag en fototävling, en lokal sådan, men likväl en tävling!!!

Blev övertalad att vara med, tveksam till detta men med mitt motto "Våga mer än Du törs" så anmälde jag mig motvilligt. Blev lite stressigt när jag bara hade ett par dagar på mig. Två morgnar såg jag ljuset bryta igenom morgondimman och i mitt huvud såg jag vackra bilder skapas, men arbetsmoralen sa givetvis att jag skulle åka till jobbet och inte stanna och fota. 

12 olika teman var vad som gällde och jag fick ihop 11 teman även om jag borde ratat några som inte alls var bra, men mamma lärde mig som barn att "Den som sig in i leken ger får också leken tåla" så jag lämnade in bilderna. 

Var prisutdelning i dag och ja, jag blev påmind att inte glömma den av samma goa person som övertalade mig att delta. Åkte dit och tittade på många fina bilder i skyltfönstret längs gågatan.

Döm om min förvåning när första kategorin ska delas ut som heter Grön och den bilden är min!!!Ha ha jag vann!! En kategori, jaha och sen var det kategori nummer 2 Aktiv, och...... jo, min bild dyker upp och jag vann igen. Innan prisutdelningen var slut hade jag vunnit 3 kategorier och dessutom utsåg en totalvinnare av alla kategorier och hör och häpna, jag vinner den också 😊🙏

Ja, så kan de gå när man VÅGAR MER ÄN MAN TÖRS 😜

och som jag också brukar säga, HAR DU ALDRIG PROVAT KAN DU INTE VETA 😛







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar