Gryning

Gryning

torsdag 22 maj 2014

Bladet börjar fyllas

Bladet börjar fyllas..........


Var upp till mina "gamla" fina arbetskamrater i tisdags och fikade och kramades. Kändes så varmt och skönt att hälsa på dem. Vi hade en trevlig pratstund, trots att de hade fult upp så tog de sig tid för mig. Kändes varmt i mitt hjärta med så fina kollegor. Ser nu fram emot en trevlig fredagkväll med lite festligheter med gänget. Träffas i ett stall, cowboyklädsel, Hm undrar just vad de hittat på :)


Roligt ska det bli!


I går kväll var jag till Falun på Tjejruset med mina nya kollegor. Härliga tjejer som tagit emot mig så varmt och det känns också varmt och tryggt. Att göra något gemensamt på jobbet stärker lagkänslan och sammanhållningen även på arbetsplatsen och det blev en del skratt.
I strålande sol och värme sprang vi 5 km runt Lugnet och jag kom in på 21 minut o 40 sekunder. Nöjd och glad och bara 4 minuter efter Karolina Höjsgaard, det duger gott för en tant som mig :D


Efter loppet så fick vi njuta i fortsatt sol och mumsa i oss vår picnic, kan en onsdagkväll göras bättre?
Efter loppet avnjöt vi vår picnic i solen. Kan en onsdagkväll bli bättre?





Starten, jag syns lite i framkant på bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar