Gryning

Gryning

lördag 24 december 2016

Jullöpning i trevligt sällskap

Anneli Fagerlunds foto.

Efter en god julfrukost hemma hos yngsta dottern och hennes sambo så tog vi en härlig löptur i skogen. Med icebugs på fötterna så klarar man isiga stigar galant. Mysigt att få springa med både dotter och svärdotter och trots att det blåste så var det skönt i skogen. 9 km genom kvarnstensbrott och över Väton var susen . Sedan var det bara hem och fixa lite jullunch/middag innan tomten kom med paket till oss som varit så snälla!!
Så tacksam över en härlig dag med familjen, saknade dock äldsta dottern med familj men de kommer om några dagar, så då har vi något mysigt att se fram emot.
Till sommaren ska jag testa mitt nya liggunderlag som kom i ett paket från alla barnen. Kan det vara bättre? Vet ni mer? Jag fick en fotokurs!!
Nu ska jag sova gott, för i morgon är det juldag och min födelsedag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar