Gryning

Gryning

tisdag 11 juli 2017

Extra känslig,eller?

Vissa dagar tar mer energi än andra och då är det så skönt att ta en löptur och få rensa skallen på tankar och tanka ny energi i skogen. I kväll blev det 10,5 km på tunga ben och med ett tungt sinne vid start, men desto lättare vid hemkomst.
Blev lite kvällsmat och slötittade på nyheterna via datorn och slank sedan i på en del sidor.
Följer några grupper på känd social media och blir så förundrad över människors oförmåga att ta egna beslut. Har en längre tid funderat på att lämna dessa sidor men det delas en del trevliga bilder på ställen dit jag skulle kunna tänka mig att åka så än har jag hängt kvar. I kväll blev jag dock åter påmind om jag kanske ska lämna....

Det sägs att det inte finns några dumma frågor, men.....

Någon undrar: Hur gör ni när ni behöver bajsa när ni vandrar eller springer?
Öh, ja, hur gör man?? Är inte det ganska logiskt? Kan man göra det på mer än ett sätt?
Eller den här frågan: hur gör ni med erat hår när ryggsäcken tar i?

Nej, det är nog dags att logga ut snart och ta ett brejk.

Skit i frid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar