Gryning

Gryning

fredag 2 augusti 2013

SEMESTER och FJÄLLÖPNING

Efter en veckas bortavaro från dator och internet så finns jag halvt med. Har semester och tänker inte använda dagarna till nätverkande via sociala medier särskilt mycket. Vill bara tala om att jag lever och att mitt järnvärde är på väg uppåt vilket känns i kroppen. Jag är piggare än på länge, så sköööönt!!
Har hunnit med oerhört mycket på en vecka, vilket jag återkommer till lite mera ingående. Kan dock tala om att jag kört en normal tredagars fjällvandring på en dag!! Jo, det är sant :) 47 km Jämtlandstriangel dvs. Storulvån-Sylarna- Blåhammaren och Storulvån på en dag närmare bestämt 6 timmer och 37 minuter.
Har även gjort en nära-döden tur i Norge som var storslagen och vacker och hiskelig på en och samma gång. Dessutom har jag umgåtts med mina nära och kära vilket är så energigivande.
Men som sagt detaljer från Jämtlandstriangeln och Norgeresan kommer lite senare. Nu ska jag se om jag kan fräscha upp mig och träffa goda vänner och njuta av livets goda.
Trevlig helg kära vänner
På väg i mål i Storulvån efter 47 km

Före, under och efter 47 km fjällöpning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar