Gryning

Gryning

lördag 31 januari 2015

Werinas Sheldon



Vissa dagar tar det emot. Man är liksom inte sugen att träna eller göra många knop alls. Vill dra ett täcke över huvudet eller krypa upp i soffan och läsa eller stirra in i brasan. I dag var en sådan dag.
Tanken var att ut ett pass på skidor men lusten inföll sig inte. Benen var sega, fick mjölksyra i vaderna när jag gick upp för trappen. Många i min närhet är sjuka och jag försöker göra allt för att inte bli det jag också.
Tog en promenad i snövädret med dottern och fina vovven som fyller 5 år idag. Moddigt i snön och lite blåsigt men uppfriskande. Lagom motion för dagen.


Tog istället en tur till Rackartyg men hittade inget jag direkt ville ha, Möjligen ett tyg till sommarstugan men den ligger inbäddad i snö just nu så det får vänta. Däremot hitta jag rosa vackra tulpaner i butiken som nu pryder mitt bord.
Eftermiddagen spenderades på kalas för självklart ska man fira allt man kan. Eller hur? Alla tillfällen man kan få att träffas och umgås är härligt så stort Grattis på din födelsedag Werinas Sheldon.


Nu blir det film och lördagsgodis. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar