Gryning

Gryning

måndag 19 januari 2015

Tillbaka

Insåg just att jag inte skrivit på över en månad dvs inte sen förra året. Men livet går ju sin gilla gång med arbete och familj och förståss en massa elände ute i världen. Nyheterna är fullproppade med tragedier, mord, inbrott, svält misshandel, missbruk och annat som inte ger några positiva inputs. Därför tänker jag inte ägna min blogg och det jag skriver åt annat än sånt som gör mig glad. Kanske sånt som gör någon annan glad eller som kan inspireras av.
`
Jag är glad i dag. Jag har ett arbete som jag trivs med och som jag såklart varit på idag. Alltid spännande att arbeta med människor, ingen dag är den andra lik. Mer än så säger jag inte om jobbet heller för min blogg handlar inte om arbetet. Min blogg handlar som sagt om mig och om vad som gör mig glad, vad som får mig att må bra.
För att må bra ska kroppen vara i balans och för det krävs lite olika saker. Träning och avslappning och MASSAGE. Så måndagkväll innebar lite lyx med massage i 1 timme. Så nu känns det som axlarna siter långt ner på kroppen och jag mår gott invirad i en filt framför brasan med en liten vovve bredvid mig. En perfekt måndag med andra ord. (Förutom en försäljare som ringde o småstörde, men jag valde att inte bli irriterad, hon gjorde ju bara sitt jobb).


Idrottsgalan kan börja, men innan dess hinner jag dregla lite över några underbara ställen jag ska besöka i höst eller vad sägs om detta?
In my Dreams, men snart så....
(lånad bild )

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar