Gryning

Gryning

fredag 21 augusti 2015

Sommaren

       Sommaren har varit underbar! Visst har vädret varit si och så, men tänker man bort den detaljen och fokuserar på det som är bra så har sommaren varit fin. Härlig vandring i min ensamhet med tid för eftertanke och reflektion. En vecka med mig själv där jag fått krypa in i mina innersta tankar och få kontakt med själen. Det ger energi och kraft en form av styrka. Många undrar hur man kan gå ensam? Men kan man inte vara ensam med sig själv, vem vet man då man är? Att älska sig själv är viktigt för att älska andra.
Jag har umgåtts med barn och barnbarn som ger så mycket kärlek. Att se med barns ögon på livet är nyttigt och lärorikt. De ser helt andra värden i livet än en vuxen. När tid finns så kommer en sammanfattning av min fjälltur, men nu skiner solen och då vill jag ta tillvara dessa dagar, så håll ut min historia kommer.      Njut av dagen och helgen som ligger framför oss. Men först en arbetsdag, därefter umgänge med en stor skara kära vänner   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar