Gryning

Gryning

torsdag 26 januari 2017

Dubbledans skøyting med maken

När maken vill åka skidor så säger jag självklart JAAAAA! Trots att jag var trött så blev glädjen så stor att få åka med honom, mannen i mitt liv.
Det händer inte så ofta nuförtiden så jag skyndar hem och vi drar ut i spåret.
Tydligen så hade det regnat i dag och nu hade det fryst på så spåren var stenhårda och lite väl hårt för skate men vad gör det när man även kan staka.
Faktum var att jag var stark, stakade uppför alla backarna på elljusspåret. Haha där fick gäddhänget sig en rejäl omgång och likaså magmusklerna. Det blir nog en härlig känsla i morgon.

Hur som helst så blev det 15,5 km dobbeldans skøyting som grannarna i Norge säger.
Efteråt fick vi en supergod fläskfilégryta hos dottern med sambo.
Kan en torsdagkväll vara bättre?

Anneli Fagerlunds foto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar