Gryning

Gryning

söndag 19 januari 2014

Trevlig helg!


Ont om tid för bloggande, men jag önskar er alla en trevlig helg! Själv arbetar jag och tar hand om fantastiska människor med diverse sjukdomar och är oerhört tacksam för att jag och min familj får vara friska. Dagligen blir jag påmind om livets tunna sköra trådar som när som helst kan brista. Därför ska livet inte tas förgivet och inte slösas bort på oviktiga ting. Man ska göra det man vill och gillar allra mest.
Så idag blev det en tur runt Skinnarloppspåret i lite kärv nysnö, sladdriga spår och dåligt stavfäste men det är inget som bekommer mig. Om ni tycker att det är svårt så träna då på tekniken och åk ännu mer i dåliga spår då kommer balans, tajming och tekniken så småningom. Hade bästa sällskapet med dotter och på slutet kom även vofsingen med och sprang så fort benen kunde bära honom.
Nu är det arbetsdags och jag sätter mig i bilen och slår på rumpvärmaren :)


Trevlig kväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar