Gryning

Gryning

torsdag 13 juni 2013

Efter regn kommer solsken

Regnat hela natten, svårt att sova av någon anledning. Drömt en massa konstiga drömmar, som jag dock glömt vad handlad om. Tror att jag var jagad av någon.
Regnet fortsatte även under morgonen o förmiddagen och +12 grader och blåst. Perfekt träningsväder så det fick bli en runda i dag också på drygt 7,2 km. Lyckligt lottad som jag är har jag ju stigar direkt från gården och sen är det backar upp till gruvorna så det blir ansträngt och kilometertiderna är ju definintivt inte bra. Ska jag inse att jag är gammal eller ska jag knyta näven och plåga mig igenom intervaller??  Måste nog göra det om jag ska fixa sommarens utmaning.
Genomvåt var jag iallafall när jag kom hem och efter 5 km vaknade även benen till liv. Nu hoppas jag på solsken på lördag så jag kan göra ett långpass i lite värme.

Nu blir det jobb ett par dagar innan helgens ledighet. Ha en fin torsdag!
Efter regn kommer solsken !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar