Gryning

Gryning

torsdag 6 juni 2013

Sveriges Nationaldag

Fick besök av dottern som skulle på fotbollsträning och ville lämna sin fina Challe hos oss. Perfekt för mig för då fick jag en kompis med på min löptur. Vi körde intervaller men det är inte så populärt, Challe tycker att "mormor" är knasig som springer fram och tillbaka på en grusväg och inte ger honom tid att nosa. Jaja, mormor fick väl som hon ville och inte skulle han då vilja stanna hemma heller.
Ser framemot en trevlig ledig helg när ALLA våra barn med respektiv, vårt barnbarn och våra barnbarnshundar kommer hem. Ska bli så roligt att ses samtidigt allihop. Dessutom kanske vi lyckas få hit svärfar också, då är det verkligen rekord. På lördag grillar vi i Utsjö och då vill vi ha sol och värme och innan dess får vi se om det blir en marknadstur och några färska kokosbollar.

Ha en fin Nationaldag kära vänner, det tänker jag ha på min arbetsplatsi eftermiddag och kväll och även  morgondag. Flaggan är hissad och jag är en stolt svensk som tycker att vi bor i ett fantastiskt land.
Åk försiktigt nu alla mina barn när ni påbörjan resan hem till mamma. Jag älskar er allihop ver allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar