Gryning

Gryning

onsdag 20 november 2013

Trött men förvandlar mig till pigg

Trött, hungrig, skrapa bilrutan, bilkörning, bilkö, mörkerkörning, omkörning, parkera, yoghurt, musli, solrosfrö, linfrö, knäckebröd, messmör, vatten, brasa, stearinljus, soffa, filt, dator, blogg, urlakad, orka, spackla. 

Nej, skärp mig nu, jag är väl ingen kanariefågel som kan leva på solrosfrön heller. Nej. nu ska jag äta lite mer och energiboosta så jag blir pigg.
Dagen har gått på i 190 och nu har jag vilat en stund.

Attitydförändring!!!
ANNELI Du är pigg, du är vaken, du är alert, du orkar mer än du tror, du ska gå, okej då, du ska kravla dig ur soffan och ta dig upp för trappan!! Du KAN spackla Du är inte trött i dina armar, de är inte förlamade av utmattning.
Ja jäklar det funkar!!

Här blir inga barn gjorda, eller vad man brukar säga, Nu så sätter jag fart så sovrummet blir klart någon gång. Men en sak är säker, det blir inga barn gjorda i sovrummet. Jag ska försöka sova i mon egen säng snart, när det blir klart, men då kommer ju rummet att vara så fint att jag bara vill titta på tapeterna.
Men hur som helst nu ska jag spackla muren för till det är jag klippt och skuren. Ja det börjar bli dags för julklappsrim och dom brukar ju komma i stim :)

Ha en fantastisk kväll mina vänner och alla andra som jag inte känner!!
Skidorna är redo, snön kommer sägs det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar