Gryning

Gryning

lördag 30 november 2013

Till min lärare

Psykopatiska drag sa du, minns du??
Ja, jag hade liksom inte tänkt på det förut. Men faktiskt det stämde, ja, absolut, att det stämde.
Jag skrev en text om arbetsmiljö en gång för flera år sedan och i recensionen hade läraren skrivit 
Psykopatiska drag!
Jag hade redan då tagit steget. Steget till förändring, texten handlade om en annan, men du genomskådade situationen.
Jag tror dock inte att du vet vad dina ord betydde och fortfarande betyder för mig.
Jag har inte kunnat tacka dig för ditt stöd som du visade den gången och den drivkraft som du gav mig
 Du sporrade mig och jag bestämde mig då att ingen skulle stoppa mig.
 Det är aldrig försent att ändra riktning i livet
Men kom även ihåg att allt du varit med om bär du med dig som en erfarenhet rikare.
Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar